L’organització de la Milla en plena efervescència

Organitzar una competició com la Milla Solidària de Sarrià comporta un treball minuciós i la implicació de moltes persones. Després d’11 edicions, aquest any arribem a la 12!, pot semblar que tot és més fàcil. És evident que l’experiència és un grau i és cert que a Aspasim acumulem el bagatge de tots aquests anys, però també hem de tenir en compte que en cada edició partim de zero i que cada any tenim el propòsit i la il·lusió de superar-nos.

Per tot això, és molt important organitzar molt bé totes les tasques que s’han de duu a terme abans, durant i després de la cursa, i comptar amb un equip compromès al 100% i disposat a dedicar moltes hores per  pensar i executar de la millor manera possible tota la feina que comporta un esdeveniment d’aquestes característiques.

És per això que l’Anna, la Núria, el Leo, la Isabel, el Miquel, l’Olga i la Carla porten ja un temps reunint-se periòdicament amb l’objectiu d’anar donat forma a l’edició d’enguany i de que no s’escapi cap detall.  Elles i ells només son la punta de llança d’un equip de molta gent que col·labora amb la Correm Junts i que el dia 20 dedicaran  el seu temps i posaran tota la seva il·lusió i esforç per contribuir a que la Milla sigui tot un èxit.

Però abans del dia D s’han de preparar moltes coses, per això aquestes trobades enfocades a posar-ho tot en ordre. El que passa en aquestes reunions es queda entre les parets de la sala del carrer Cornet i Mas 46, de Sarrià, però el que sí podem assegurar-vos és que mai falla el repàs del número d’inscrits i de les talles de samarretes i que també es parla de neveres i begudes, de calaixos, de la ubicació de les persones que col·laboren amb la cursa, d’horaris de muntatges i desmuntatges o de veure com podem aconseguir la màxima difusió per la Milla. En definitiva, moltes coses que comporten intensos debats o pluges d’idees però sobretot, de molta organització.

Així que, qui corri el dia 20 o assisteixi a la cursa, i comprovi que tot flueix com qui no vol la cosa, tingueu molt present que perquè tot això succeeixi amb aparent normalitat, al darrera hi ha molta il·lusió i moltes hores de treball.

 

PD Equip Organitzador. No us inscriviu a última hora que se’ns complica la logística

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Contactar

Rellena el formulario siguiente y te contactaremos lo antes posible.